Don't let your dreams be dreams.. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mex - WaarBenJij.nu Don't let your dreams be dreams.. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mex - WaarBenJij.nu

Don't let your dreams be dreams..

Door: Mex

Blijf op de hoogte en volg Mex

11 Maart 2014 | Nederland, Almelo

"You don't always need a plan. Sometimes you just need to breathe, trust, let go and see what happens."

Deze woorden omschrijven precies voor mij het begin van een nieuw avontuur! Breathe, trust, let go and see what happens.. Hoe moeilijk is dat? Maar aan de andere kant; hoe bevrijdend!

Afgelopen weekend vertelde ik nog aan mijn ouders hoe ik in de afgelopen jaren heb geleerd dat het leven vaak niet zo loopt zoals jezelf van te voren bedacht hebt. Anders was ik namelijk nu al jaren aan het werk met een SPH diploma opzak en was ik getrouwd en had ik misschien zelfs al mijn eerste kindje?!
Maar wat zou ik dan veel zijn misgelopen... Een fantastische tijd in New York, een gezellig jaar in Enschede, een leerzame een waardevolle tijd in Utrecht, de studie Pedagogiek die volledig bij mij past, vele mooie reizen en momenten en veel mensen die ik dan waarschijnlijk niet eens zou hebben ontmoet en die ik nu niet meer uit mijn leven weg kan denken!

Soms moet je je eigen plannen loslaten.. De touwtjes uit handen geven en vertrouwen hebben! Over 1,5 dag vertrek ik, voor onbepaalde tijd, naar Australie. De eerste zes maanden zijn gepland maar wat daarna zal komen... Ik weet het nog niet! Waar ik normaal gesproken graag duidelijkheid wil hebben ik mijn leven, ik moeilijk kan loslaten en ik graag de controle wil houden, laat ik dat voor deze keer eens volledig los... Ik leg mijn leven in Gods handen en vertrouw met heel mijn hart dat Hij mij op mijn weg zal leiden! Ik moet zeggen.. Het voelt nu al heel bevrijdend!
Hoewel ik Nederland en alle mensen die mij heel dierbaar zijn heel erg ga missen kijk ik ontzettend uit naar deze nieuwe uitdaging en naar dit nieuwe avontuur en ben ik benieuwd wat Hij voor mij in petto heeft! :)

Aanstaande donderdag vlieg ik naar Sydney en zal daar tot en met september als Au Pair aan het werk gaan! Ik kom te wonen en te werken bij een Australisch gezin. (Wordt nog even wennen met dat accent van hun!) Ik zal gaan zorgen voor drie kleine jongentjes: Dylan (5jr), Jake (3jr) en Jonah (0,5jr).
Ook zij hebben er veel zin in en kijken uit naar mijn komst. Vorige week kreeg ik nog een mail waarin stond: "The boys are using your name like they know you and calling the room Mex's room.. so so far so good!"
Hoe leuk is dat!!!

Nou lieve mensen.. Ik ga gauw nog even bij mijn ouders zitten nu het nog kan! Via deze weg wil ik iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve woorden, berichtjes, verhalen in mijn boek, cadeaus, knuffels etc etc. te veel om op te noemen.. Ik ga dan wel ver weg.. Maar we houden contact!!!!!

Heel veel liefs en voor nu nog een dikke knuffel uit NL!!!

Mex


Ps. Je kan je inschrijven op de mailinglijst. Dan krijg je automatisch een mailtje als er weer een nieuw verslag is! Ik zeg... Doen! ;-)

  • 12 Maart 2014 - 09:27

    Berto:

    Mooi gezegd! Geniet ervan Mexie!

  • 12 Maart 2014 - 13:35

    Froukje:

    Hele goede reis gewenst en heeel heeeeel veel plezier en een goeie tijd in Australië!!!
    Xx

  • 25 Maart 2014 - 15:38

    Liset:

    Amen:) <3!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mex

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 5926

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: